Valóban bagatell… De ezt mindenképp ellenőrizzük, mielőtt klímaszerelőt hívunk!

 

Szívesen segítünk ügyfeleinknek, van hogy elég egy-két problémát “elhárítani” telefonon keresztül, de persze az esetek túlnyomó részében a klímaszerelést helyszínen kell megoldanunk. Most viszont arról az esetről írunk, amikor klímaszerelő nélkül is megoldhatjuk a helyzetet. 

 

Hasznos tipp, mielőtt hívná a klímaszerelőt

Nem is olyan régen történt meg velünk az eset, hogy telefonon csalódottan hívott fel az ügyfél azzal, hogy a klímája nem működik, nem reagál. Mivel számos lehetséges hiba lista a fejünkben van, telefonon mindig végig megyünk egy-két ellenőrző ponton. 

Nem sokára ki is derült, hogy nem a klímában volt a hiba

Inkább a távirányítóban! Egy egyszerű elemcserével a probléma már meg is oldódott, így budapesti ügyfelünk élvezheti a klíma áldásos hatását ezen a forró nyáron. 
 
Mivel az ügyfél nem szerette volna elveszíteni a garanciát, nagyon jól tette, hogy nem állt neki szétszerelni a klímát, hanem azonnal minket hívott. Ugyanis nagyon fontos azt is észben tartanunk, hogy a nem megfelelően szervizelt, karbantartott klímaberendezés elveszítheti gyártói garanciáját. De azért valljuk be egy elemcsere nem ezek közé tartozik. Ezt a klímahasználók is bátran kicserélhetik. 
Ha pedig ennél komolyabbnak tűnik a probléma, mindenképp érdemes klímaszerelőt hívnunk. 
Mindenkinek kellemesen klimatizált nyarat!